vineri, aprilie 29

Cu gemenii

Ieri a fost o zi cu mult somn. Am dormit alături de ei, deoarece m-a ajuns oboseala. Sincer îmi doresc să stea cineva cu micuții și eu să dorm. Soțul meu îmi spunea că simte că am momente în care îmi vine să fug de acasă. Hahaha! Nu este deloc așa. Sunt obosită, dar nu îmi doresc să mă plimb, să mă distrez, ci pur și simplu să dorm. Cel mult să citesc, deși citesc zilnic povești micuților. Nicio zi nu seamănă cu alta, așadar nu am cum să mă plictisesc.
Ana gângurește și își cântă singură să adoarmă. Bine... după ce îi cânt eu ”Nani, nani, puișor, Dormi cu mama, Dormi ușor”, spune și ea ”Ooo -oooo” ținându-mă strâns de gât. 
Horia este foarte vesel, gângurește și a început să se rostogolească pe jumătate, dar plânge pentru a se întoarce pe burtică. Este foarte ambițios.
Dacă reușește să păcălească pe unul dintre noi să o luăm în brațe, Ana râde.
Au început să se gâdile și râd cu hohote. 
A sosit iepurașul la ei cu daruri pentru ei.... body-uri, șosețele, șalopete de blugi. 

Niciun comentariu: