vineri, februarie 12

Povești de mamă


Cu fiecare zâmbet, cu fiecare deget prins de mânuțe calde, cu fiecare privire albastră simt că renasc.... 
emoticon smile
 E MINUNAT! 
Încă nu îmi vine să cred că sunt puii noștri... 
Tati este expert în băiță! Micuților le place foaaaarte mult!
Recunosc că nu am timp să le calc costumașele sau să îi îmbrac asortați dar asta nu ne împiedică să fim fericiți, să ascultăm muzică și să inventăm povești.
Momentan, nu pot să mă adun și să scriu. dar sigur voi reuși să mă organizez, astfel încât poveștile și proiectele să prindă contur. 
Ceea ce mă ”sperie” este alergătura pentru rezolvarea problemelor birocratice: alocații, carduri și extrasuri de cont, concedii postnatale și de creștere copii. Mă supără faptul că gemenii nu au drepturi egale... la ieșirea din maternitate am primit doar o gentuță Pampers... deși ei sunt doi.Bineînțeles că îi voi învăța să împartă lucruri ca între frați... dar statul de ce face diferență? Nu mai contează.... 
emoticon smile

Niciun comentariu: