duminică, octombrie 12

Scriere la Bastillia

Cu dor și drag de scris.. de a întâlni oameni, scriitori, de a primi informații despre lecturi... am ajuns la Batilia, la întâlnirea cu Alex Tocilescu. A recunoscut că pentru a publica fără a-ți plăti tu cheltuielile trebuie să ai baftă, să fii foarte bun și să placi... sau așa cum i-am spus (nu cu răutate, dar cu o doză de realism) trebuie să ai NUME... să aparții unui tată binecunoscut, să ai un soț bine ancorat într-o poziție scriitoricească...

Dorința de a scrie s-a declanșat, într-adevăr. Este minunat să stai și să scrii! Apoi să devii un trubadur al propriilor povești. 
E atât de frumos să întâlnești publicul care te citește, care te admiră pentru că scrierile tale le luminează sufletul, viața, le da energie, putere, curaj! :)
Îmi doresc atât de mult să călătoresc cu poveștile peste mări și țări... virtual sau fizic...
Așa că... merg la scris... 
Mi se lipiseră vreo două cărți de degete... dar am decis ca mâine să merg și la biblioteca Metropolitană. :) 
Seară cu dorințe scrise... și o săptămână cu dorințe împlinite!

Niciun comentariu: