sâmbătă, aprilie 12

Vise si dorinte

Uneori ma amuz cand observ ca stimulez oameni sa iasa din starea de confort... sa isi schimbe viata in bine... si totul sa fie in beneficiul altor femei... :))
Adesea... ma intreb, chiar nu merit un inel...cel mai ieftin - gestul conteaza -... ? Mereu il "obtin" cand totul s-a sfarsit... "voiam sa te cer in casatorie! aveam si inelul pregatit!"... hahaha... mereu ratez... 
Stiu ca pot obtine tot ce imi doresc...inclusiv o casuta la tara peste cativa ani.... voi munci si voi avea... 
Asa e soarta mea... sa nu imi pice...
De fapt, si cand am avut parte, nu am apreciat... daca nu am stiut sa joc teatru... sa par gospodina desavarsita... eu eram carierista... si timpurile imi demonstreaza in continuare ca acesta e drumul... nu se mai poarta femeia la cratita... si care sa stea in genunchi sa spele gresia... sau sa stea cu mopul in maine... in timp ce vopseaua isi face efectul in par! :)
Insa... acum am decis: voi deveni o scriitoare celebra si voi construi o casuta de poveste pentru familia mea, sot si doi copii veseli si sanatosi!

Niciun comentariu: