marți, aprilie 8

Satisfactie... multumiri si voie buna

Multumesc parintilor care au crezut in mine, in talentul meu si in capacitatea de a le oferi incredere in sine copiilor.
Am mers ieri, la scoala 89 Nicolae Labis sa discut despre importanta povestilor... le-am citit din "tolba cu povesti" au scris ei insisi o poveste si a fost frumos.
Eu, am reusit sa implinesc visul unui prieten, acela de a scoate o brosura despre sport si alimentatie... informatii bine scrise, concise, utile, cu ilustratii. Am muncit si a fost obositor si stresant, dar am reusit sa ma incadrez in timp cu predarea textului, cu grafica, cu tot. Azi, o mamica... a cumparat brosura si era foarte incantata. Ador  parintii care isi iubesc in sensul bun si frumos si corect copiii!
Aceasta este coperta... costa 10 lei.... si o pot trimite prin posta. Adresa unde o puteti comanda este: claudia_groza@yahoo.com sau stefan.parpala@yahoo.com

Va multumim pentru incredere!


Niciun comentariu: