luni, martie 3

Mulțumesc oameni dragi!

Mulțumesc tuturor femeilor minunate care mi-au răspuns la mesaje... la urări... care mi-au trimis mărțișoare prin poștă sau virtuale. 
Mulțumesc și celor care mi-au respins cu diplomație darurile și mesajele și bucuria... spunându-mi că noi trebuie să fim răsfățate. Așa este... însă... chiar ieri la slujbă, preotul ne spunea că este cazul să devenim mai buni, să fim grabnic dăruitori, să iertăm și să uităm... Eu așa am fost educată - așa îmi învăț și elevii - să dăruiesc, să aduc bucurie în jurul meu... să împart ce am cu cei din jur (mereu împărțeam cu sora mea, cu ai mei colegi; asta fac și acum;).
Mulțumesc colegilor care mă răsfață dăruindu-mi zîmbete, flori, îmbrățișări, încredere.... 
Mulțumesc pentru că învăț prin aceste răutăți să nu aștept numai bucurie de la cei din jur... să fiu puternică, dar mai ales să mă bazez pe mine și doar pe mine....

O PRIMĂVARĂ ÎN ARMONIE ȘI PACE!

Niciun comentariu: