sâmbătă, decembrie 28

Copilarie si rasete cristaline

Am doua fetite gemene preferate si iubite. Le ador... pentru ca sunt extraordinar de destepte... sunt frumoase foc... sunt nascute pe 5 (dar alta luna... si anume ianuarie). 
Azi am ajuns la ele dupa multe luni...cred ca de prin iunie nu ne-am mai vazut. M-am distrat fantastic! Am fost servita cu o cafea cu lapte (improvizata) asa cum beau numai "mamele si doamnele". Parintii au servit paste cu dude, iar eu, ca musafir,paste cu ardei "putin iute". Mi-au fost prezentate toate jucariile de plus.... pe care le-am asezat apoi la loc langa prietenii lor,  pentru a nu se supara si sa plece in Tara Jucariilor. 
Ele au otita... o boala dureroasa (eu am avut in clasa a XII-a). Mi-a pspus una dintre ele, Daria: "Nu ma mai doare urechea de cand ai venit tu!"
E MINUNAT SA FII MAMA, SA TE BUCURI DE TOATE ACESTE "SPECTACOLE".... ! 
Oricat ar fi de greu (sunt foarte constienta de acest aspect)... MERITA DIN PLIN!

Niciun comentariu: