luni, octombrie 7

Discutii cu eleve

Luni predau Educatie pentru sanatate elevilor de a 6-a si a 7-a de la Colegiul Mihai Eminescu. Deja s-au obisnuit cu mine...unii sunt rasfatati, altii extrem de timizi (vin sa discute in pauza).
Am promis ca voi darui carti unei fetite,  extrem de timida, pentru a o vindeca de aceasta "boala", neindicata in vremurile acestea turbate. De abia astept sa primesc salariul!
O fetita a venit sa ma intrebe ce poate ea discuta cu un baiat la aceasta varsta.... deaorece ei sunt foarte copilarosi... si nu se poate intelege cu ei.
- Poti discuta dspre pasiuni comune... despre sport.. telefoane... tehnologie... muzica... filme!
- Ce este permis la aceasta varsta intr-o prietenie fata- baiat?
- Este permis un zambet, o imbratisare, sa va tineti de mana, sa va ajutati reciproc.... sa puteti discuta sincer despre orice problema.
- Doamna, eu am un defect! Cum sa procedez?
- Despre ce defect vorbesti? (este o miniona frumoasa foc, cu ochi albastri si par auriu).
- Sunt prea scunda!
- Vei creste! Fa sport....
- Fac gimnastica ritmica... :)
- Doamna, pot folosi rimel?
- Doamna, eu am avut piercing in limba!
- Si te-ai simtit interesanta?
- Eram curioasa. Cand eram mica si vedeam in filme, voiam sa vad cum este. Mi-a placut. Ma jucam cu el.
- Aveti grija ce faceti cu propriul corp.... timpul nu iarta.

Un comentariu:

DOAR NOI spunea...

@ Salveaza o inima:

Buna ziua!

Sigur... cu mare bucurie facacest gest! V-am trimisun mail.
Astept raspuns.

Zambete si bucurii! :)