sâmbătă, februarie 2

Ultima fotografie


O carte ce m-a tinut cu sufletul la gura. Am citit din nou in autobuz... am stat concentrata si am retrait perioade, amintiri, vise. :)
M-am regasit in cuvintele, starile, temerile personajului feminin Diana. Alexandru Zaharia, mi s-a parut un tip inteligent, egoist, frustrat si foarte fricos. Fiecare dintre cititori se va regasi putin in povestile acestei carti. Cum a spus si doamna Manuela Cernat la lansarea de la Carturesti Verona, este o carte de citit, este o carte pentru suflet... este o calatorie in sufletele noastre. :)
V-o recomand cu multa caldura. :)
O pasiune care a dat nastere unei carti cu 50de minipovesti superbe. "Ultima fotografie"de Bogdan hrib... Editura Cartea Romaneasca 2012, pret 25 lei.

2 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Mulţumim frumos pentru recomandare. Zi bună să ai Claudia. :)

DOAR NOI spunea...

@ Pr. Victor:

Cu mare drag... si mult suflet. Cartea mea a plecat in plimbare spre prieteni cititori. Am citit un interviu cu Dan C. Mihaescu si spunea ca si el da drumul cartilor sa circule. :) Asta e menirea lor... Unele imi sunt carti de suflet si le doresc inapoi... :)
Ziua nu a fost deloc buna... dar toate au un rost... :)