luni, februarie 18

In brate straine - de Andra Pavel

Literatura politista, nu este genul meu preferat. Insa, cum pofta vine mancand... tot citind diverse pasaje pe facebook, pe blog... din cartea "In brate straine", Editura Crime Scene 2011- si nu numai -, scrisa de o eleva talentata din Curtea de Arges... gasind si ceva bani pentru carti disponibili... am profitat. Am comandat cartea de la autoare, cu autograf. Am citit pe nerasuflate. Am stat inchisa in casa, si am citit.

Bravo Andra! Scrii minunat! Te admir. :) Promit sa te citesc mereu si mereu.

Atata dragoste... mister... fir epic... labirint al actiunii... super bine solutionat. :) 
Esti SUPER TALENTATA. Continua... cinste tie. :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc din suflet! Ma bucur ca te-a prins!

DOAR NOI spunea...

@ adapavel:

Daaa.... :)