joi, decembrie 20

Azi, serbare

Dupa multi ani, am participat la o serbare a elevilor mei. M-am incarcat cu energie, am zambit, am aplaudat, am colindat, m-am bucurat alaturi de ei...

Am o meserie frumoasa, chiar daca uneori este super solicitanta. :) Imi doresc sa ma dedic tot mai mult acestei laturi si sa imbin utilul cu placutul, biologia cu povestile, creativitatea cu partea teoretica, stiintifica. :)

"Sa fii senin nu inseamna sa renunti la viata. Inseamna sa vezi mai departe, sa iubesti mai profund, sa te bucuri de lucruri pe care mintea dezordonata nu poate sa le vada sau sa le auda". Pam Brown, N. 1928

2 comentarii:

Unknown spunea...

ai o meserie super de frumoasa si ma bucur sa aud asta de la tine, ma mindresc cu tine, om minunat!
xxx

DOAR NOI spunea...

@ Liuba:

Daaaaaaaaaaa... si ma voi dedica trup si suflet meseriei...:)