vineri, februarie 3

Text cu T temeinic - de Miruna

Oare?

Cu inima trista, creionez un zambet tomnatic,pe fata-mi tacuta. Am ramas prinsa intr-un univers ,in care tineam tineretea in palme,timpul nu trecea teribil de repede si cunosteam iubirea tandra.
Totul parea usor,doar sufletul meu tremurand parea tabacit de teama necunoscutului. Cu degetele pe tastatura si trupul nesigur privesc pe tavan,gandindu-ma la trecutul nostru ,la clipele traite intr-o tainica iarna, in care taceam si ascultam valsul fulgilor de nea, caci totul era transformat intr-o lume transparenta de trairi contradictorii. Tresareau sufletele dinauntrul nostru, caci de teama ne-am absorbit gandurile cu tacerea teribila ce ne bantuia.
Si atunci soarta noastra hotara timpul...

3 comentarii:

Anna spunea...

Eu o votez pe Miruna pentru locul 1! Pe mine pe locul 2
si pe locul trei PSI

DOAR NOI spunea...

@ Anna:

:) NU stiu daca e corect sa te votezi singura...:P

Alina Radu spunea...

Vai cat de frumoss text,merita intradevar primul loc!