luni, februarie 6

Provocarea literara - Care este visul tău azi?

Este iarnă şi este ger cumplit. Fiecare dintre noi are un vis (cel puţin unul). Care este visul tău azi? - aceasta este întrebarea la care să-mi răspundeţi într-un scurt eseu (maxim o pagină A4) până pe 17 februarie orele 22.30.

“Visaţi visuri măreţe, căci numai visurile măreţe pot să facă sufletul oamenilor să vibreze.”

Marc Aureliu


“Realitatea distruge vise. De ce n-ar putea distruge visele realitatea?”

George Moore


În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
…că visele te duc în viitor şi aduc entuziasm în prezent. Robert Conklin a spus asta şi avea dreptate. Aşa că visează mai departe şi visează deseori şi visează măreţ. Şi nu lăsa pe nimeni să-ţi fure visele. Care este visul tău azi? Este suficient de mare, suficient de îndrăzneţ să-ţi ridice sufletul? Oh, cred că am uitat să-ţi spun. În vise se regăseşte sufletul. Adică, ele sunt Lăcaşul Sfânt al lui Dumnezeu. Aşa că visează măreţ, da, căci cu cât visezi mai măreţ cu atât te deschizi mai mult către Dumnezeu!
Cu dragoste, prietenul tău,
Neale Donald Walsch ~
www.humanitysteam.ro

Premiul constă într-un material - de la un curs de dezvoltare la care am participat - despre împlinirea viselor.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Tema intriganta!
Frumos articol, am citit cu placere :)
xoxo, Liuba.

vavaly spunea...

oo, asta da provocare, cel putin pentru mine, iar premiul merita cu adevarat. Vreau locul I de data asta :). Imi adun ideile si sper sa scriu ceva pe masura provocarii. O saptamana frumoasa sa ai , macar in minte si in gand.