miercuri, februarie 15

Lecturi ce ma tin treaza....


Citesc cu patima si lacrimi "Cea mai frumoasa carte din lume si alte povestiri" de Eric-Emmanuel Schmitt.

Povesti de iubire... povesti de viata... cu boli, fericire, depresii, optimism si depresii...

Toate aceste povesti ma tin treaza pana spre dimineata. Culmea ca ma trezesc in forma... problema este ca sunt blocata in timp. Am inceput s afac accese de panica din cauza faptului ca nu-mi ajunge timpul pentru scoala: de corectat teste, de facut teste, de pregatit lectii. Unoeri stiu ca ma descurc asa... alteori imi parerau ca nu fac mai mult pentru elevii mei, insa sunt sigura ca e ok... ca voi gasi timp pentru toate. Nu moare nimeni daca le duc testele saptamana viitoare, nu? Am muncit si in weekend - gratis - asa ca acum, am nevoie de recreere.

Dragostea este cheia... chiar si cea pentru meserie daca alta mai umana nu se intrevede la orizont.

Le spuneam elevilor ca urmatorul test va fi foarte greu... (ma supara cand copiaza toate prostiile unul de la altul).... iar ei, cu o privire inocenta, ma intreaba:
- nu va suntem deloc dragi?
- hei, asta nu conteaza, nu acesta este rolul meu aici.

Niciun comentariu: