sâmbătă, octombrie 23

despre filme si rautati

inainte sa plec la lisabona, intre bagaje, teste corectate si alte mii de chestii, am verificat pe fuga mailul. wow! surprizele se tin lant... am castigat o invitatie la filmul pe care mi-l doream sa-l vizionez.
citisem acum doi ani cartea "Mananca, roaga-te, iubeste" - primita cadou de la colega mea de Craciun, si scria pe coperta ca este proiect de film cu Julia Roberts. Lola - femeia din Portugalia, care scrie superb - il vazuse in urma cu cateva zile impreuna cu sotul ei. Aveam sanse sa-l vad si la Lisabona, prin urmare. Ha ha ha.

am onorat invitatia la filmul "Eat, pray and love" joi seara. imi place de Julia Roberts caci este o femeie care rade molipsitor... i s-a potrivit rolul. filmul este o lectie de viata... pentru femei si barbati, pentru cuplu, pentru parinti - era acolo un tata care plangea de dorul fiului sau, desi de-abia il stransese in brate (ce ti-e si cu povestile astea!).

si-acum, alt subiect....
energiile negative si rautatile.
poate sunt paranoia, dar am inceput sa cred in ele. ieri, povesteam unor foste colege, ca am fost invitata sa plec in excursie la Bran cu scoala. primesc replica: "da ce rau iti mai merge". asta pe la 8 dimineata. la 12.50, ajung la scoala, si aflu ca nu mai pot merge, s-au schimbat planurile.
trimit un sms colegei ce mi-a dat replica, si imi raspunde: "pacat, dar nu au intrat zilele in sac". frumos proverbul: "lenesul moare de drum lung, si prostul de grija altuia". clar energiile si gandurile negative au efect.

de acum, nu am sa mai povestesc in avans nimic din ceea ce mi se intampla....

doar m-am incarcat cu frumos, si energie pozitiva si ganduri insorite din excursie. nu are rost sa le irosesc in van.

da da, stiu, imi puteti spune ca toate se platesc intr-un fel sau altul... dar ma dor, chiar si pentru 10-15 minute, aceste rautati nefondate. nu am luat nimic de la nimeni... probabil sunt mai iubita de Dumnezeu. Nu stiu... chiar daca imi implinesc vise, muncesc pentru ele, mai mult sau mai putin, dar le construiesc etapa cu etapa, pic cu pic, scobitoare cu scobitoare.

cand am plecat in excursie, vineri seara, era cald... sambata am sunat acasa si ploua. am revenit marti, si inca ploua... miercuri a iesit soarele. se pare ca, si orasul a plans dupa mine... ha ha ha. asta chiar e o gluma proasta, dar imi place, asa ca nu o sterg.

un weekend cu spor in toate si voie buna si lecturi gramezi si bucurii si zambete din belsug.

4 comentarii:

darry.anna spunea...

,,zambeste fata frumoasa;zambetul tau e un mic poem,,
Zambeste si mergi mai departe, rautatile raman in urma.
Si sa-ti spun un mic amanunt : eu am fost de doua ori la Castelul Bran şi nu mi-a placut în mod deosebit, e întunecos cu multe cotlonaşe şi miroase a vechi(nici n-are cum altfel) dar e un iz neplacut ce ti se lipeste de nari.Drumul este insa frumos mai ales acum in culorile toamnei.
Si mai cred ca tu ai parte de aceste lucruri frumoase pentru ca te lupti pentru visele tale , muncesti pentru vise, le cresti, le ocrotesti, transmiti energie pozitiva care se intoarce la tine sub alta forma, posibil.
Cu totii avem vise dar de cele mai multe ori uitam, nu avem timp, le lasam in plan secund si nu le mai ingrijim, iar energia pe care o transmitem se negativează fara sa ne dam seama si apoi ne miram:Hm! ce norocosi sunt altii!:)
Ganduri bune de week-end!
Imbratisari prietenesti!

magister_ludii spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=v6bjLsQP9_E

sper sa fie de folos

namaste:)

DOAR NOI spunea...

@Darry:

Draga mea prietena minunata si sustinatoare... sunt bine, si stii ca imi gasesc activitati pentru a-mi bucura sufletul.
Am fost la Bran... era vorba de persoana pe care o insoteam, atat... si de rautatea nefondata a oamenilor. Eu nu am suferit de invidie cand au plecat in diferite calatorii sau au realizat ceva. Clar a fost o noua lectie pentru mine.

Iti doresc sa iti ingrijesti visele... si sa le scrii undeva intr-un caiet mic, tinut pentru bucuriile sufletului tau.

Stiu ca ai vise armonioase care merita sa prinda viata. Te rooog din tot sufletul, da-le viata!

Imbratisari pozitive si foarte creative!

DOAR NOI spunea...

@Magister_ludii:

Multumesc! Da...teama, frica sunt periculoase. Nu imi este teama de moarte... e o etapa din viata. Dar, stiu sigur ca am inteles ca viata merita traita, fiecare zi ca fiind ultima si multumesc pentru asta.

Ganduri senine si spor in toate!