duminică, februarie 7

E vina mea

Mă îmbrac în privirile tale,
Îmi inchei nasturii desenaţi
pe pielea caldă de la îmbrăţişările tale.
Ştii că m-ai dezamăgit.
Nu îţi face griji,
Nu te urăsc.
E vina mea că nu ştiu să fac alegeri,
Dar ştiu, al naibii de bine ştiu,
Că vreau să fiu iubită.
Iartă-mă de ţi-am dăruit mai mult decât meritai.
Îmi pare rău că ţi-ai pierdut sufletul...
Şi clar nu mai ştii ce e frumos, şi bun, şi curat!
Păcat... Mare păcat!
Vreau ca într-o zi, las la alegere ta ziua,
Să-mi ceri iertare pentru clipele irosite
cu al tău suflet gol de iubire.
Ştiu... e vina mea că am crezut că va fi bine...
... eu si incercarile mele de poezie.

3 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Da, Claudia, cuvintele rostite ritmat, versurile, au avut dintotdeauna un rol exorcizator, purificator. Şi pentru cel care le compunea şi pentru cel care le citea.
De aceea este poezia de esenţă divină... Vindecă răni.

darry.anna spunea...

Frumos spus! Felicitari!

DOAR NOI spunea...

Da, Diana, sper sa ma vindec. Ma amuaza "talnetul" meu. E buna si suferinta asta la ceva.
Multumesc Darry.Anna.