joi, februarie 11

Amintiri


Adun amintirile cu lopata, cu mătura şi făraşul, cu mâna sau cu pămătuful. Le sortez şi le aşez în sertare, pe care pun etichete: amintiri din şcoală, amintiri plăcute, amintiri triste, amintiri pe care le urăsc, chiar nu ştiu de ce nu le desfiinţez, amintiri ce-mi stârnesc hohote de râs, amintiri cu gust dulce, atât de dulce încât îmi ling buzele, amintiri amare, atît de amare de mi se şterpezesc dinţii şi îmi scărţâie neuronii ce vor să facă sinapse.
Uneori îmi vine să amestec toate amintirile să văd ce iese. Oare amintirile pătează? Ar fi cazul să folosesc înălbitor?
Îmi adun puterile, zâmbesc, trag aer în piept, ajunge la plămâni, simt că pot respira – uşurată -, iau sertarele, cu amintiri bune şi nebune, şi le urc în podul casei.
Fie ca timpul să le cearnă, luna şi stelele să aibă grijă de ele, să nu fie furate de monştrii. Sunt amintirile mele, cu bune şi rele!
Amintiri ce dor, amintiri ce mor,
Amintiri de vis, amintiri de nedescris,
Amintiri seci, amintiri reci…
Amintiri în fel şi chip… sau fără chip.

6 comentarii:

Carmen Musat Coman spunea...

Totul e sa avem curaj sa le urcam in pod si sa privim pe fereastra, spre maine.

Alisandra spunea...

"Amintiri ce dor, amintiri ce mor,
Amintiri de vis, amintiri de nedescris,
Amintiri seci, amintiri reci…
Amintiri în fel şi chip… sau fără chip."
Très beau!

DOAR NOI spunea...

Da, Carmen, imi voi gasi curajul si le voi arunca! Le-am adunat si le-am impachetat bine!
Merci beaucoup!

Mikka spunea...

...si cand va veni vremea, le vei scoate si vei intra in ele, adanc, pana vei trece dincolo, cu izbanda, caci vei fi luat darul fiecareia. In fiecare e parte din tine. Cand ti-o vei lua inapoi, vei merge... in zbor!

Anonim spunea...

Poate candva, cand vei fi doar cu tine si nu va veti gandi la nimic,va veni ca o adiere un miros de gutuie amestecat cu miros de frunze arse si iti vei aminti de o toamna.O toamna cu cele mai intense culori si cel mai limpede cer si un soare atat de bland.....Ce vei face cu amintirea asta?
http://www.youtube.com/watch?v=g2lGNkfyrKA

DOAR NOI spunea...

anonim,posibil sa imi amintesc....posibil sa nu. Amintirile frumoase imi dau putere... sa continui,sa sper,sa realizez ca amfost apreciata candva... poate da, poate ba.