duminică, ianuarie 17

... in noapte


E tarziu. E ceva timp de cand nu am mai ramas in lumea virtuala pana la aceste ore ale diminetii. Am o neliniste ce nu-mi da pace. Nu sunt in apele mele, dar nici in starea de spirit pe care mi-am impus-o.

De la primele ore ale diminetii, am aflat ca scriu frumos. Mi s-a mai spus, dar nu pot a crede. Ma voi perfectiona din februarie, urmand un nou curs de "Scriere creativa" la Fundatia Victoria. (Inscrieti-va si voi. Poate vom fi colegi, poate ne vom cunoaste!).

Apoi am citit... pagini despre ingrijirea sufletului... credinta... preoti... etc... literatura romaneasca ("Enigma Otiliei").

Am facut o plimbare de aerisire pana la mall-ul AFi Palace Cotroceni. Nu-l vizitasem niciodata. Cand am citit in presa ca este "bantuit" de soareci, am spus ca nu voi pune piciorul acolo. Nu ma omor cu mall-urile, dar le-am vizitat pe toate... vrand nevrand. Nevoia socializarii mi-a furnizat "sansa" de a ma plimba prin magazine de firma, de a vedea patinoare cu gheata artificiala (cu sau fara patinatori), fantani artificiale cu apa colorata (parca si muzica - imi scapa acum) ca cele din Barcelona (parca). Kitsch dupa kitsch. Daca sunt figuranta si prea conservatoare ( ca sa spun ca am bun gust e deja prea mult si neadevarat), va permit sa ma impuscati. Dar repede. Vreau o moarte rapida.

Revenita acasa, am citit mailurile si am aflat ca sunt o persoana chiar UTILA. Regretata la fostul loc de munca si recunoscuta pentru stilul meu de "scriere". Dragut...

Dar, ca sa nu mi se urce la cap, imi amintesc ca mi s-a spus azi ca sunt fraiera. Da... posibil si asta. Fraiera de buna! Nu pot fi pe placul tuturor (si nici nu vreau)...

"Zilnic aleg să mă deconectez de la grijile cotidiene pentru a mă odihni şi a-mi recăpăta energia."

2 comentarii:

darry.anna spunea...

:)Si pe mine m-a ocolit somnul azi-noapte.M-am uitat la un film.
Mi-ar place sa pot face si eu niste cursuri de scriere creativa,dar din pacate in targul meu nu am cum.
Nici mie nu-mi plac Mall-urile,bine ca prea multe nici n-am vizitat.Si sunt destul de conservatoare(tinde sa devina un defect dar nu-mi pasa).

DOAR NOI spunea...

Incerc sa numar cate mall-uri sunt in Buc.: Vitan, Plaza, City Mall,Baneasa, Liberty, Afi Cotroceni... PLus Hipermarketuri gen Cora Carrefour...
Sunt conservatoare... dar am icercat sa mai accept si "Noul" in viata mea.
O zi frumoasa si calduroasa si vesela!