miercuri, decembrie 16

Povesti cu pilde pentru copiii isteti


Aceasta este...
O carte micuta, dar cu mult suflet. Este scrisa din pasiune. Este scrisa cu pofta de viata, de copilarie, de frumos si de curat.
Unii s-au bucurat pentru mine, altii au reactionat urat... altii mi-au spus ca acum sa semnez contract cu barza.
Zambesc. Am invatat sa am rabdare. Am invatat ca toate vin atunci cand trebuie, cand esti pregatit.
Multumesc din suflet pentru fotografii. Fotograful este o persoana deosebita....

10 comentarii:

ajnanina spunea...

sa fie intr-un ceas bun!
si la cat mai multe...

DOAR NOI spunea...

Multumesc mult.
Sa fie bine si pentru tine, pentru toti colegii mei scriitori. Eu am deschis drumul, acum urmeaza ei.
Succes si voie buna!
Sa fie intr-un ceas bun!

Mikka spunea...

...si asta-i doar inceputul...
Drag suflet mare, sa fie intr-un ceas bun acest inceput. Tu ai deschis drumul, fara multe fasoane, asa, simplu si frumos...
Sa-ti citim cat mai multe povesti, pe care se le scrii din placere si cu bucurie.

catalina stanescu spunea...

felicitari, arata foarte bine, mi-ar placea sa o am!

darry.anna spunea...

Felicitari!Si gandeste la lucrurile pe care ti le doresti ca si cum le-ai fi obtinut.Ai dreptate lucrurile vin atunci esti pregatit!
Doar ganduri bune prin nameti sa ajunga la tine!:)

do re mi spunea...

Draga mea felicitari din suflet ,e foarte frumoasa cartea ta ca aspect, nu stiu cum e continutul ,as vrea sa o citesc .Si eu scriu multe ,dar nu stiu cand se vor concretiza in ceva palpabil ,cred ca e un sentiment unic ,cel putin prima oara ! Drum lung si liber mai departe !;si biologic si ca talent ai toate portile deschise in directia asta ,sa-ti ajute cerul sa-ti inmultesti talantii .

DOAR NOI spunea...

Va multumesc din suflet pentru aprecieri, pentru incredere, pentru suport moral.
Da, sper sa fie doar inceputul.
Eu dau autografe ca si cum as semna carnetul de note al elevilor. Nu realizez inca. :))
Elena, scrie-mi adresa unde iti pot trimite cartea, pe adresa de mail: claudia_groza@yahoo.com si o vei primi.
Numai ganduri bune si tie Darry.Anna.

broscutza spunea...

Draga mea, abia asteptam sa-ti vad cartea, mai ales pentru ca, asa cum ti-am zis, cred in tine si stiu de ce esti in stare, si ma bucur tare mult sa o vad in stare materiala si sa vad cat e de frumoasa!
Cum am mai spus abia astept sa o cumpar asa ca spune-mi cum sa fac, si as vrea sa mi-o dai cu autograf de la tine, draga si scumpa prietena!
Te iubesc tare mult si sper ca asta sa fie primul pas din multii si frumosii pasi ce vor urma in lumea minunata a scrisului! De mult ti-ai dorit asta si meriti acum sa te bucuri din ce in ce mai mult si sa simti si fericirea celorlati de langa tine, si mandria cu care te privim!
Te felicit si abia astept sa ne vedem ca sa te si imbratisez! Abia asteptam minunata carte! TE pup si spor in tot ce faci!!
Felicitari, prietena draga! Ingerii sa te vegheze si sa-ti dea putere si noroc!!

Ana
www.broscutzacucercei.blogspot.com

magister_ludii spunea...

pot sa vreau si eu?...

DOAR NOI spunea...

@Magister_ludii:

:) poti sa vrei si tu...