vineri, noiembrie 20

Viata este un puzzle


Dupa amiaza minunata. Curs de psihoterapie: "Viata ca un joc de puzzle".
Am inteles ca sunt o persoana norocoasa, ca se poate si mai rau - nu ca nu as fi stiut, dar am priceput cu aceasta ocazie.
Am cunoscut oameni interesanti, puternici, frumosi, optimisti, dornici de dezvoltare personala.
Am aflat ca, atunci cand o relatie de prietenie nu mai merge, inseamna ca nu mai merge, ca unul din doi a evoluat si celalalt nu vrea sa accepte schimbarea. Da, viata ne schimba. Sunt si persoane care vor sa ramana in spatiul de confort si nu vor sa evolueze. M-am linistit. In ultima vreme, ma simteam vinovata, am sufletul greu, crezand ca am gresit.
Visele, cand nu devin disperare, se indeplinesc.
Am plecat incarcata pozitiv, linistita, echilibrata, optimista, stiind ca pot sa-mi indeplinesc puzzle-uri.
Va voi tine la curent... sau poate nu.
Zambetul fie cu voi la tot pasul.

Niciun comentariu: