vineri, noiembrie 6

Stres

Ma stresez sa nu gresesc... sa fac totul asa cum trebuie... sa multumesc pe toata lumea... sa imi cladesc un viitor.
E asa de greu sa te lupti cu morile de vant. Norocul meu este ca am intalnit de-a lungul vietii oameni adevarati... oameni care au tras de mine sa evoluez... sa ma scolesc... oameni care au avut incredere in mine si m-au recomandat si m-au prezentat ca prietena si colaboratoare. Multumesc Oana! Daca nu ai fi fost tu, renuntam de mult, la multe. Datorita tie, am cunoscut atatia oameni profesionisti. Banuiesc ca pentru a nu ma face de ras in fata ta in primul rand,voi continua doctoratul.
Priveam panourile electorale si ma gandeam: "cati oameni inteligenti, capabili, geniali ar merita sa fie cunoscuti si sa li se faca reclama si nimeni nu stie nimic despre ei, dar cheltuim bani pe o multime de prostii politice. Si fara efect."
Oare cum o fi sa te vezi zilnic in oras, impozant, cu mii de priviri atintite asupra ta?
Promit ca am sa testez intr-o buna zi - ha ha ha- si am sa va impartsesc emotiile si sentimentele.

2 comentarii:

ajnanina spunea...

sa multumesti pe toata lumeaaaaa ????
de ce?
la ce bun?
si ai auzit sa fi reusit cineva pana acum?

nici n-ai idee ce cantitate incredibila de energie e blocata in incercarea asta...
si zau ca nu-i o investitie buna...

daca ai folosi-o rasfatandu-te, te-ai simti grozav...
garantat si verificat!!!!

DOAR NOI spunea...

Nu a reusit nimeni, nu voi intra in cartea recordurilor nici eu.
Nu stiu... mi-e ciuda ca am pierdut asa zisi prieteni pe drum,doar ca nu am spus ce asteptau sa zic sau ca nu am facut ce se asteptau sa fac...
Ma simt vinovata... si incerc sa fiu acolo unde e nevoie de mine.