vineri, octombrie 9

Magazinul

Intru agale, în magazinul cu mărgele.
Imediat ce am păşit în interior, aud zumzete. Mărgelele devin neliniştite. Care de care se îmbujorează mai tare.
-Pe mine mă va alege.
-Ba pe mine.
Nu pot zâmbi. Nu ştiu dacă ce aud eu, aud şi ceilalţi.
Aleg un şirag de mărgele, îl analizez şi-l las la locul său.
-Te rog, ia-ne cu tine.
Întorc privirea şi observ mărgelele slăbite, triste, cu lacrimi pe şirag, stând să pice. Mă mai uit în jur, apoi mă întorc la ele.
Le aleg, şi plec hotărâtă spre casa de marcat.
-Vă voi face fericite. Ştiu o doamnă frumoasă, cu suflet vesel, care va fi bucuroasă să fiţi în grija ei.
-Mulţuuumim!

3 comentarii:

Pseudonimu spunea...

Frumos

Vasile Andreica spunea...

fermecator.

DOAR NOI spunea...

Mulţumesc, mulţumesc!
Fie-vă viaţa frumoasă ca mărgelele!