luni, octombrie 12

Cine sunt?



Cine sunt? Mă întreb tot mai des. Ce trebuie să fac? Ce rost am?
Până nu demult, eram veselă, plină de viaţă, energică. Făceam lucruri care îmi plăceau. De exemplu, tricotam. Eram mândră să port lucruri unicat, făcute de mâinile mele. Am lăsat această bucurie deoparte, acum mult timp. O voi relua. Promit. Mai ales că vine toamna, cu vânt şi ploi... tocmai bună de stat în casă şi de făcut lucruri frumoase.
Aseară am găsit un blog cu tricotaje, şi am furat două modele de pulovere ce mi-au făcut cu ochiul.
Am fost un fluture, ce a trăit o zi frumoasă, iar acum am devenit o umbră ce îşi caută liniştea şi trupul.
Trebuie să învăţ să trăiesc pentru mine. Atât.
Nimeni nu mă poate ajuta, decât eu. Ştiu că pot... Trebuie să-mi găsesc drumul... aleea sau poteca. Ha haha.
Hâc... "şi eu cu cine votez?" Sunt cam turmentată de nebunia vieţii cotidiene.

6 comentarii:

Mikka spunea...

Draga mea draga, fluture ce cauti linistea...
Acolo, in liniste, chiar in umbra, vei gasi forte nebanuite.
Cu cine votezi? Cu tine. Vei vedea... Nu te grabi. Mai bine, sarbatoreste. Turmentata? Minunat... Viata e o nebunie frumoasa si merita sa gusti efervescenta ei. Bucura-te si fa-ti toate tricotajele care iti plac.
Ce te tine pe loc? Din ce te tine, ce e cu adevarat consistent, real?
Toamna vine cu vant si ploi, care uda si fac sa creasca bogata recolta. E firesc sa fie asa. Nu toate cele care nu ne sunt pe plac sunt chiar rele. In ele se ascunde ceva de pret, ceva bun. Aia, zona umbrei, te va a juta sa vezi... Cauta cu curaj si cu bucurie!

Călin spunea...

Dacă as cunoaste arta tricotatului, as exersa-o. Nu stui când. Poate în metrou. N-ar fi haios, oare, un bărbat (cu alură de om serios) tricotând în metrou?

INCERTITUDINI spunea...

Nu te-am mai citit de ceva timp. Asa ca nu stiu daca vorbesti serios.
Se poarta tricotaje!!!
Sunt superbe piesele pe care le-ai afisat.
In vara am fost intr-o excursie. Am ajuns la Milano. Stii ce mi-am cumparat? Ce-mi doream de-o viata. Un poncho. Este senzational. Daca vrei , il poti vedea. Sa-ti tricotezi unul.
O zi frumoasa. Cu ganduri colorate!!!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
DOAR NOI spunea...

Mulţumesc Mikka.
Am sa analizez totul, cu mare atentie.
Calin, da..ar fi tare haios sa vad barbati tricotand in metrou. :)
Incertitudini... da, multumesc, vreau sa imi aratimodelul de poncho. Numai ganduri bune!

Pseudonimu spunea...

Original-clasic POST...am 15 ani si nu imi place tricotajul :D dar port lucrui tricotate.HEHE!!!!