joi, octombrie 1

1 octombrie


Toamnă... miros de frunze triste, ce coboară spre pământ. Începutul lor a fost demult. Acum, am ajuns la final. Apun, obosite, ofilite şi îndoite de greutatea şi frumuseţea anotimpurilor ce le-au mângaiat.
A doua lună de toamnă începe azi. Zi senină, soare blând şi optimist.
La mulţi ani, prietenă dragă! Îmi eşti model de femeie... puternică, sigură pe ea, conştientă de valoarea sa. Să-ţi fie viaţa senină, veselă şi împlinită. Bucurii şi zâmbete la fiecare pas.
Ca fiecare 1, este un început. Trebuie să mă adun, să mă organizez şi să mai închei din începuturi.
O toamnă plină de surprize plăcute îmi doresc şi vă doresc!
O desagă bogată cu bucurii, veselie, spor în fapte bune, telefoane şi scrisori celor dragi, întâlniri, lecturi... !

8 comentarii:

Anonim spunea...

Superba postare!!! Multumim din suflet pt toata caldura cuvintelor tale si pt inocenta ascunsa in ele!
Nu stiu daca te-ai referit la mine cand ai scris despre putere si siguranta...Nu,nu sunt asa desi mi-as fi dorit. Sunt mai degraba un om cu slabiciuni si indoieli,prea sensibil pt a se putea catara acolo ar merita si unde i-ar fi locul...Un om timid,ale carui valori nu mai inseamna mare lucru pt cei intre care traieste...Si sufera!

L'automne

Anonim spunea...

Multumesc pt ca te gandesti la mine cu drag! Ieri si Broscutza,prietena noastra ,mi-a facut o mare surpriza prin postarea cu dedicatie...Am plutit pe muzica ei,mi-a facut ziua senina si calda,plina de tandrete!
N-am cuvinte sa multumesc...

L'automne

darry.anna spunea...

Anul acesta toamna ne-a rasfatat din plin.Doar ganduri bune si intamplari minunate iti doresc,si mai ales multe povestiri frumoase.:)

DOAR NOI spunea...

L'automne, de data asta nu m-am referit la tine. E ziua unie prietene din facultate.... e o mamica superba... are un baietel minunat, clasa I. E o femeie speciala, si o prietena de nadejde. A facut enorm pt. mine. Si face, inca...

DOAR NOI spunea...

Am sa scriu cat mai mult, promit... Darry.ana!

CORA spunea...

Frumoase ganduri tomnatice. Si melancolice! Da, toamna ma arunca in melancolie! Dulce si un pic dureroasa melancolie...

Delia spunea...

E o toamna frumoasa... insa mai frumos e sufletul tau care vibreaza cu fiecare anotimp, cu fiecare zi... te imbratisez.

DOAR NOI spunea...

Imi cer scuze de exprimarea dură a comentariului făcut. Nu am vrut nicidecum să te supăr. Fiecare om are un loc special in viaţa mea. Şi tu... dar şi prietena a cărei zi este azi... 1 octombrie.
IERTARE ÎŢI CER DE MII DE ORI!