marți, septembrie 1

Eu... azi

1 septembrie. Toamna. L'automne - o femeie sensibila si incantatoare - imi aminteste.
Inceputuri. Noi inceputuri. Alt anotimp, alte schimbari in viata mea.
Am vazut scolile unde voi preda. A fost o aventura sa cauti scoli prin Bucuresti. Am strabatut Calea Giulesti cu tramvaiul si la picior, dar am intalnit oameni ce m-au facut sa zambesc. Nu voi relata poetic, ci asa cum simt si cum s-a intamplat.
Zona Grozavesti e o adevarata prapastie. Santuri, adrenalina curata. Am ocolit prin parcarea hipermaketului Carrefour, unde, un taximetrist imi spune ca ma duce acasa doar cu 10 lei. Nu stiu de ce, dar am ras. Parea asa sigur ca vreau sa ma duc acasa...
Intr-un final, am gasit scoala, unde am doar 4 ore. Ca o frumoasa coincidenta va spun ca e lozalizata langa maternitatea unde m-a adus barza si mama m-a prelaut. Ha ha ha. Este condusa de un domn director. Un om placut. M-a invitat in cabinetul dansului, am mai cunoscut o colega de muzica, ne-a explicat ca suntem proprii nostrii directori. M-a intrebat la ce scoala mai am ore. Am raspuns. Mi-a precizat ca este acolo un profesor de matematica dragut si ca e oltean. Am ras. Nu m-am putut abtine. Am multumit. As rade cu lacrimi daca chiar va fi asa si se va infiripa o relatie serioasa cu proful de mate. (Va spun un secret: niciodata nu am fost atrasa de profii de mate. Poate doar cand eram eleva prin clasa a 6-a si am avut 2 profi de-abia iesiti de pe bancile facultatii. Super draguti, dar rai. Faceau misto pe seama noastra).
Sa va anunt ca maine, dau corigente cu bietii elevi. Mi-e mila de ei. O singura data am facut prostia asta: sa las corigenti in toamna.
Imi place si nu-mi place meseria asta. Poate unde sunt putin speriata de noii colegi. Nu stiu. Maine am consiliu profesoral. Anul acesta se fac fise de evaluare a profesorilor. Sa te tii frate ce concorenta si ce nebunie va fi!
Dupa un concediu asa relaxant, mi se pare ca totul se petrece prea repede. Ha ha ha.
Trezirea! A venit toamna!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce frumooooos!!!!! Totusi,draga mea,este ceea ce-ti doreai!! N-ai uitat,nu? O relatie buna cu elevii,o preocupare cu mai multa aplecare asupra lucrurilor cu-adevarat importante,concrete:sufletele lor! Acolo ai acces daca te iubesc din prima! Nu e minunat?! Ai totusi o materie fascinanta! Poate ca unii dintre ei vor fi maine medici! Vor invata biologie de la tine! Materie de baza! Eu i-as intreba daca vreunul viseaza la asta...
Bafta,draga mea! Ai nevoie!

Pupici somnorosi dar sinceri!
L'automne