vineri, septembrie 18

Crize

Criza biliară bate criza finaciară.
Din cauza stresului că nu mă voi putea adapta în sistemul educaţional, din cauza faptului că am o baftă de şefe cu frustrări multiple, care mă văd ori fraieră ori un copil ieşit în viaţă să miroasă puţin despre ce e vorba... am căzut pradă crizei biliare. E din ce în ce mai aprigă cu mine. Eu, am vrut să fim prietene, să o las acolo să stea lângă ficatul meu drăguţ, dar ea, se pare că vrea să o elimin din organismul meu. Cum mă supăr puţin pe cineva, cum îşi face de cap.
Azi, stând cuminte, cu frisoane - de la durere cred - în pat, mă gândeam cum mă lupt eu cu cele două crize.
Tare greu... dar sper să ies învingătoare cu amândouă!

3 comentarii:

sara.alessia spunea...

esti puternica.mult mai puternica decat cred doamnele respective:)cred ca nu te vad nici fraiera nici copil! VAD FEMEIA TANARA,PLINA DE VIATA, FRUMOASA PE CARE INCEARCA SA O ANIHILEZE, sa ajunga asemeni lor:)nu uita ce a spus Paler "ca mai poti multa vreme dupa ce ai spui ca nu mai poti"!

DOAR NOI spunea...

Multumesc Sarra. Incerc sa imi adun forta si vointa si sa ma ridic.
Sper sa ma insanatosesc mai intai de toate.

Anonim spunea...

Nu te lasa doborata,Lizu! Curaj!
Dumnezeu e mare!!!!!
Iti urez sanatate din tot sufletul!

Cu mare drag!
L'automne