luni, august 3

Chanel




Sursa poze: Cinemagia.ro
Am mers la cinematograf. Coco avant Chanel. Inainte de vizionare am intrat intr-o pafumerie si m-am parfumat cu Chanel No. 5. Mie una nu-mi place. Dar, am zis hai, in cinstea lui Gabrielle.
Filmul e trist... Dar, am inteles ca pentru a reusi, iti trebuie o doza mica de tupeu, una de "nebunie", alta de sansa, un gram de talent si putin bun simt.
E nevoie de un om care sa aiba incredere in tine si sa-ti spuna: "Poti face asta, iar eu iti dau banii pentru a incepe afacerea."
Mi-a placut culoarea ochilor lui Boy, gentleman-ul interpretat de Alessandro Nivola.
Dintre hainele create de Chanel imi place: taiorul, hainele marinaresti si pantalonul. Am inteles ca nu suporta fustele scurte.
Oricum, a fost o femeie norocoasa. Si asta nu e nimic.


2 comentarii:

sara.alessia spunea...

ai inceput sa mergi la filme...din pacate eu am cam ramas in urma...mi-am luat un film cu viata lui Dali pe care astept nerabdatoare sa il vad! te anunt daca e bun:)

DOAR NOI spunea...

:) Da... culmea. Am inceput a merge la cinema. Si la filme frantuzesti. In scoala si in facultatea, mi se spunea ca am ceva frantuzesc in infatisare. Imi place limba, nu mai stiu decat foarte putin, dar stiu sa citesc... oarecum. Am achizitionat si "Frida" dar acasa nu prea am rabdare sa ma uit la filme.