joi, august 6

Carte de vizita

Claudia... biolog... simplitate.
Atat vreau sa scrie pe cartea mea de vizita. Am inteles eu ca, ce e simplu este si frumos. Am inteles ca simplitatea este apreciata. Am descoperit curand ca simplitate e o calitate a burgheziei.
Mereu am avut dorinte copilaresti. De ex. un buchet de flori cu un anumit ambalaj... dar sa il primesc, nu sa mi-l cumpar. Atat de intens l-am dorit, caci l-am primit.
O dorinta mai mult decat copilareasca, era sa adun carti de vizita de la oameni "importanti". Prima carte de vizita, am primit-o de la un coleg. Mi-a fost atat de draga! O confundam adesea cu cartela magnetica pentru metrou. Zambeam de fiecare data cand o vedeam.
Imi doream mult sa merg la o conferinta la Braila. Si am ajuns. [Am calatorit singura. Cand am coborat in gara la Braila -dupa ce stresasem cateva persoane cu intrebarea: "Urmatoarea gara e Braila?" - m-am uitat sa vad ce scrie. Ha ha ha.... si de nu era Braila, trenul se pierdea oricum in zare. Hihihi.] Dupa prezentarea lucrarii, am primit intrebari de la un domn simpatic, profesor universitar la o facultate din Iasi. La final, mi-a dat carte de vizita. Eram in culmea fericirii. E o carte de vizita albastra, sobra, frumoasa, impresionanta. Cel putin asa mi se pare mie. Din acel moment, au inceput sa "curga" cartile de vizita. Am o colectie draguta. Le-am asezat impreuna sa se imprieteneasca, sa se inrudeasca, sa fie vesele si fericite. Sa isi spuna secretele, povestile de viata.
Voi aveti carti de vizita?

4 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

sa te ocroteasca sfanta Tereza, maestra simplitatii! superba cartea de vizita, adorabila.

darry.anna spunea...

Bine te-am gasit!
Citesc cu placere postarile tale si de aceea m-am gandit sa-ti daruiesc un premiu.
Numai bine iti doresc!
Darry.anna

DOAR NOI spunea...

Muultumesc!
Premiu? Oauu... Oare merit?
Ma simt onorata. Multuuumesc. Sunt tare fericita si "mandră" de mine.
Imbratisari si ganduri otimiste!

Anonim spunea...

Da,asa e! Sa stii ca ai dreptate! Simplitatea e chiar o calitate de mare noblete! La tot pasul gasim oameni care numai simpli nu vor sa fie sau macar sa para...Oare de ce? Nu e cool,asa-i? N-o fi dar e atat de important sa fii OM! Atatia vor sa para ce nu sunt ca m-am saturat s-astept sa vad cum sunt de fapt...
Nu,n-am carte de vizita! Sau poate ca am:seriozitatea de moda veche!

L'automne