sâmbătă, iulie 25

Mame

Citesc "Zilele regasirii mele" de Elena Ferrante, Editura Univers, Colectia Cotidianul. O femeie parasita dupa 15 ani de casatorie. Ramane sa aibe grija de 2 copii. Intra intr-o perioada de disperare...
Nu ma pot concentra prea bine... ma intorc in timp, acum 14 ani, si retraiesc aceeasi poveste: divortul parintilor mei. Doar ca, mama mea este o femeie puternica. E o minune de femeie. A ramas cu doua fete si casa de intretinut. Eram in scoala. In acele momente am inteles ca avem o mama speciala, care ne oferea totul. Am trecut prin momente grele. Nu regret nimic. Ne-am calit. Incercam sa nu o suparam si sa-i oferim bucurii.
Mama este o femeie frumoasa, talentata, chibzuita. Stie sa faca de toate. De aceea, are pretentii si de la noi. Sa fim cat mai bune. Am mostenit o parte din aceste talente... o parte eu, o parte sora mea. Stiu ca pe sora mea a iubit-o putin mai mult, caci, a fost cadoul ei la implinirea a 28 de primaveri. [Eu, puteam fi considerata fata tatei, nascuta in apropierea zilei lui de nastere. Dar, viata mi-a jucat o farsa.]
Este o mama stricta, exigenta, dar stiu ca ne iubeste. Si noi o iubim, si ne dorim sa o facem fericita si implinita. Merita! Te iubesc, mama draga!
Mamele, sunt asa de frumoase!
Mamele, sunt femei cu suflet mare si bun, curat si sincer!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sa-ti traiasca mama 1000 de ani,draga mea,mamele sunt cele mai minunate daruri de pe lume !!!!!!! Alaturi la greu mereu,fizic,psihic,e mare,mare lucru !!!! Ce frumos ai scris despre dumneaei !!!!!!!!!!!!!!!!!
Transmite-i sarutari si salutari din partea mea,please !! A crescut si educat cel putin o fata minunata !!!!! Bravo !!!

L'automne

DOAR NOI spunea...

Multumesc L'automne.
Cred ca stie si sper sa fie multumita de mine, dar nu recunoaste niciodata. Mereu vrea mai mult, cica pot mai mult... Ma straduiesc sa fiu cat mai aproape de idealul ei de "femeie".

CORA spunea...

Pupicei pentru mama ta cea puternica, cea care de atunci incolo ti-a fost si mama si tata!
Si eu cu mama suntem intr-o situatie asemanatoare!
A propos! Cartea mi-a placut si mie! Muuuult!

Vasile Andreica spunea...

:) sa-ti traiasca. numai nu uita ca si la nastere s-a taiat ceva ce daca nu se taia nu ajungeai tu aici.