sâmbătă, iulie 4

Fericirea

Simt fericirea plutind in jurul meu. Exista. Se teme de mine. Nu ma place. Da, stiu. Altfel, intra in vorba cu mine pana acum. Poate ma va placea intr-o zi si-mi va devenii prietena de nadejde, si imi va permite sa o prezint tuturor.
Hmmm... Ce gluma! Ce este fericirea? Nimic palpabil... doar fum cu miros de bun, placut, cald si curat. O stare de liniste, de impacare cu tine, o bucurie permanenta, puterea de zambi.
Dupa ce ma linistesc... voi citi "Jurnalul fericirii" de Nicolae Steinhardt (Monahul Nicolae Delarohia) editura MANASTIRII ROHIA 2005.
Ma intorc in timp... in 2006. Vizita Manastirii Rohia. Autocarul ne lasa la poarta. De acolo, urcam prinr-o padure, cam 15 minute. Ajunsi, gasim calugari primitori. Ne arata biblioteca Manastirii, camera monahului Nicolae. Parca timpul s-a oprit in loc. Imi amintesc penita lasata in asteptare pe un caiet deschis. Poate, cineva, inntr-o zi se va apuca din nou a scrie.
Nu am crezut in existenta fericirii. Pentru mine, filozofia este ceva hilar.
Am sa citesc si am sa va impartasesc impresii si lectii (sper sa le invat) despre fericire.

Un comentariu:

The Procrastinator spunea...

I feel the same way...