duminică, iulie 19

Ciudatenii

Ma trezesc cu senzatia ca nu ma regasesc printre oamenii maturi, care posteaza lucruri serioase. Am decis ca ma voi retrage si voi scrie doar povesti pentru copii. Pentru adulti, sunt multi oamei piceputi.
Ma gandeam zilele trecute ca sunt o ciudata (nu ca nu stiam sau era ceva nou). De ce?
As vrea sa spal la rau. Sa vad cum e, sa simt apa rece si placerea de a spala. Asa, le spala masina. Eu doar aleg programul. Poate tehnica stie ca timpul are alta valoare azi.
Imi doresc sa stau intr-o cabana, in varf de munte si sa citesc la lumanare.
As vrea sa scriu cu o penita, pe pergament.
Mi-as dorisa lucrez o zi la o spalatorie auto. Sau sa spal parbrize. Asta mai mult asa ca sondaj, sa vad ce efect am asupra oamenilor. Ha ha ha.
Ciudatenii...

7 comentarii:

ajnanina spunea...

du-te la sala...
sau fa jogging...
si zi mersi ca merge masina de spalat :)
aprinde-ti lumanari parfumate cand faci baie cu spume, scrie cu penita pe pergament de placere, si bucura-te ca merge netul...

si nu provoca viata cu astfel de cereri :))
ca n-ai idee ce repede se implinesc :))
pup cu drag :)))

si sa stii ca scrisul pentru copii e o chestie mult mai serioasa decat cred unii... noi stim :)

DOAR NOI spunea...

:)) Da... asta am facut si e ok.
As vrea doar asa in joaca , o data de doua ori sa imi satisfac curiozitatea.
Iar cu scrisul pt. copii asa-i... dar ma simt mai inteleasa de catre ei decat de catre oamenii mari.
Imbratisari cu drag!

Anonim spunea...

"Ceea ce se afla in urma noastra si ceea ce se afla inaintea noastra sunt lucruri marunte in comparatie cu ceea ce se afla inauntrul nostru".
Oliver W. Holmes

Lizuca ciudatica?! Ei,asta nu cred!
Fantasme doar! Sa vedeti ce carticele pt copii ne va scrie ea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Citatul e mesaj pt tine,Lizi!
Seara frumoasa,draga mea!

L'automne

darry.anna spunea...

Ciudatenii avem cu totii,daca este sa ne raportam la cei din jur.Noi oamenii mari avem deseori tendinta de a nu intelege unii pe altii.
Numai bine iti doresc!

darry.anna spunea...

Ciudatenii avem cu totii daca este sa ne raportam la cei din jur.Noi oamenii mari avem uneori tendinta de a nu ne intelege unii pe altii.
Numai bine iti doresc!

DOAR NOI spunea...

Multumesc. Da, asa este, toti avem ciudatenii si suntem neintelesi.
Cred ca traversez o perioada depresiva. Nu stiu...
Ganduri senine!

CORA spunea...

Uite! Ia-ţi o vacanta si fa toate nebuniile care-ti trec prin cap! Nu-s ciudatenii, e probabil nevoia ta de a evada din lumea asta cu gust e fier si plastic in care traim.