joi, iulie 23

Azi

Azi, e ziua unei bune prietene. La Multi Ani, draga mea Geani!
Este un om bun si extrem de sincer. Stie ca sunt sensibila si cred in oameni. A incercat sa ma determine sa ma schimb. Sa fiu eu, constienta de calitati si defecte, si sa nu ma mai las influentata de vorbele oamenior din jur. Are dreptate. Oamenii, facandu-ti complimente, te fac - adesea - sa pici in capcana lor, apoi ei te manipuleaza.
A avut dreptate. Am invatat sa cred in mine, sa stiu ce sunt, cine sunt, cat pot si sa nu ma las "cumparata" de vorbe cosmetizate.
Azi, am invatat sa refuz activitati si vizite care nu ma avantajeaza.
Azi, am invatat sa-mi vad valoarea.
Azi, am inteles ca nu trebuie sa fac ceea ce nu-mi place.
Azi, mi s-a demonstrat cat de parsivi pot fi oamenii.
Nu mai am putere sa ma lupt cu morile de vant. Par incantata de tot ce mi se spune, zambesc si-mi zic in gand: "M-am facut a dracului! Ce credeti voi?!"

4 comentarii:

CORA spunea...

Adevarate comori acesti prieteni! La multi ani!

DOAR NOI spunea...

Multumesc! Da... au un rol bine definit in viata fiecaruia dintre noi.

ajnanina spunea...

felicitari prietenei tale...

cat despre ideea din final... ,,zise Zdreanta-n gandul lui"...
sa vedem cum te simti in noua ipostaza.
sunt taaare curioasa...

DOAR NOI spunea...

Draga mea Ajnanina,
Cred ca eram atat de suparata ieri de am scris asa ceva, dar azi sunt aceeasi fata fraiera pe care o stii.
Zi senina.