marți, iulie 21

Ascultare

"Cred ca te-am zapacit destul dar femeia inspira ca o muza mintea barbatului, iar eu nu mai am cu cine discuta prin "spatiul acesta" si nici nu cred ca isi pierde cineva timpul cu stupiditatile mele..."
Aceasta fraza am primit-o azi pe mail, de la unul din colegii mei.
Mai sunt oameni destepti care nu mai sunt luati in seama. E deprimat si ma cauta pentru ca stiu sa-l ascult. E greu... dar oamenii care au familii, probleme mai lumesti, nu mai au rabdare sa asculte stiinta si SF-uri.
Oricum, oamenii nu mai au rabdare sa isi acorde minute de reflectie, sa isi asculte copiii, sa asculte pasarile si vantul, ploaia si marea...

2 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

replica dintr-o piesa a lui Cornel Udrea: "ne-am luat cu viata si-am uitat sa traim!"

Anonim spunea...

Oamenii nu mai au rabdare pentru ca nici timpul nu mai are rabdare,draguta mea ! Oricum ar fi ...tot trist e !
Sunt oameni care-i cauta pe altii doar cand le e lor mai greu...uitand apoi sa mai trimita un gand bun in vreme de senin sufletesc!! Nu e bine nici sa fii luat drept roata de rezerva si-atat! Prefer prieteniile frumoase,pline,constante,n-avem timp de compromisuri!!! Simti sau nu simti,alta alternativa nu e si dac-ar fi...nu ne-ar onora!!
Se spune ca sufletul e port pentru o singura corabie!!
Nu te sfatuiesc,Lizuca,sa fii privita doar ca sfetnic bun si-atat!! Ti-am spus de mii de ori ca meriti mult mai mult !!!!!!!!!!!!!
NU UITA !!

Sarutari prietenesti,luminoase!!
L'automne