sâmbătă, mai 2

...scena vietii

Viata e o scena. Noi suntem actorii. Unii mai buni, altii mai putin buni.
Asta seara, am fost la teatru. Singura. A fost ceva nou pentru mine. Nu m-am simtit chiar confortabil, dar... piesa fiind o comedie, am ras. Ma simteam privita. Poate totul a fost in mintea mea. N-am dat prea mare importanta.
Eu, tocmai am iesit dintr-o piesa de teatru. Se intituleaza "Jocul de-a indragosteala". E o piesa frumoasa. Atata timp cat nu intri in pielea personajului. Eu, am facut greseala. Am crezut ca acele expresii frumoase :" frumoasa mea", "puiul meu," "ma visez langa tine", "ma bucur ca te-am intalnit" ... imi sunt adresate mie. Dar n-a fost asa. Sunt o actrita slab pregatita.
Cortina a cazut.
"Daca v-au placut actorii, mai poftiti si maine seara."

Niciun comentariu: