miercuri, mai 6

O zi ALTFEL

Azi am vrut sa fac ceva "important" sau util. Am vrut sa am o zi de nastere, ALTFEL.
Ma gandeam ce?! Am facut pachetele cu mancare si am mers sa le impart cersetorilor. Unii sunt asa fericiti cand le dai ceva. Oricat de putin. Altii, devin agresivi, sau sa spun curajosi, si cer mai mult. Incearca sa te impresioneze cu povestile lor de viata. Agresivitatea este una din cauzele care indeparteaza lumea de ei.
Seara, ma gandeam cat sunt de norocoasa. Am tot ce vreau. Sunt sanatoasa, intreaga si pot obtine ce imi doresc. Am decis sa daruiesc mai mult altora, sa ma implic in activitati caritabile. As vrea sa botez un copil de la o casa de copii. Ma voi interesa si sper sa-mi indeplinesc acest vis cat mai curand.
Toate bune sa se-adune!

8 comentarii:

sara.alessia spunea...

La multi ani impliniti, luminati,luminosi!
cred ca nimic nu se compara cu sentimentul pe care il ai cand simti ca ajunti sau poti ajuta pe cineva...
si eu imi doresc sa botez un copil...nu m-am gandit insa ca as putea sa ajut un copil de la o casa de copii. o sa am in vedere aceasta posibilitate!

elena spunea...

n-am stiut ca e ziua ta... imi cer scuze. La multi ani si din partea mea. felicitari si pentru gandurile frumoase. te pupic dulce.

ajnanina spunea...

la multi ani, sa fii santoasa, fericita, bogata, iubita si celebra!

fiecare zi ti-o poti face cum vrei tu, cu cata bucurie incape!

DOAR NOI spunea...

Multumesc mult de tot.
Impliniri si voie buna si voua!

Porumbelul alb spunea...

Ce frumos scrii,doareu! Cum de te-am descoperit chiar de ziua ta?! Am citit repede cateva postari...formidabile!!! Bravo! Si cata sensibilitate..! Imi placi! M-ai fermecat cu gandurile tale frumoase dar mai ales cu transpunerea lor in fapte...Cine s-ar mai gandi in zilele noastre si la celalalt?? Prea putini,muuuuult prea putini! Frumos ai procedat - sufletelule! Darul sa ti se-ntoarca inmiit!!!!!
LA MULTI ANI!
Daruri ceresti de sanatate si bucurii!!
L'automne
PS.De obicei apar anonim dar pt ca tu nu ai optiunea asta ma voi folosi de contul gmail al sotului meu...,Marian(doar pt ca am tinut neaparat sa-ti spun cuvintele astea!).Nu le scriu celor care nu permit anonomii!! Aici,iata ca fac exceptie...

DOAR NOI spunea...

Multumesc L'automne. Multumesc pentru tot. Chiar e un dar ca mi-ai citit blogul de ziua mea. Multumesc din suflet. Sper sa ma citesti in continuare, si astept critici. Ganduri bune si imbratisari!

LYVYA spunea...

La multi ani Clau, sa fii mereu asa frumoasa sufleteste, sa fii sanatoasa si sa ai parte numai de impliniri.
P.S. Mii de scuze pentru intarziere.
Cu drag
Livia

Diana spunea...

NU STIAM CA AZI E ZIUA TA!!!! Mii de scuze, eu ti-am transmis la multi la mine pe blog, dar mi-am cerut iertare ca e cu intarzaiere, dupa cum ai spus, aveam impresia ca a fost mai demult :(
Off, am intrat repede sa vad buchetelul si uite ce am gasit eu aici: un sufletel frumos care se gandeste si la cei mai batuti de soarta! Vezi ce iti spuneam eu? Ca trebuie sa ne consideram norocosi ca suntem sanatosi, ca avem un camin;lucruri normale pentru noi dar ceva de neatins pentru altii!
Te pup dulce si iti trimit si eu un buchetel de trandafiri albi!
Multi pupici!