luni, mai 4

Je regrette


Muzica frantuzeasca. Edith Piaf - "Non, je ne regrette rien".
Domnul Regret sare ca ars din coltul camerei si striga:
-Nu, nu, nu. Nu exista asa ceva. Nu exista om fara un regret, macar. Cat de mic. Am sa va demonstrez. Am sa va povestesc ceva.
"Era, pana nu demult - caci acum are cateva regrete asa frumoase ha ha ha- o fata care spunea ca ea nu are regrete. Poate doar unul pe care il accepta, acela ca nu a urmat facultatea de litere. Pentru ca m-a indignat asa de tare, am prins-o in mrejele regretelor si am rugat-o sa le marturiseasca:
-regreta ca a acordat inca o sansa omului ce a parasit-o fara un la revedere;
-regreta ca si-a pangarit sufletul cu povesti de amor nebun ce nu-i apartineau;
-regreta ca a crezut promisiuni marete cand nici cele minuscule nu-i erau indeplinite;
-regreta ca a citit atatea romane de dragoste in locul unor carti cu invataminte."
Ha ha ha ....e de-a mea acum. O voi chinui mult timp de acum incolo.
Doamna Dezamagire, trista spune:
-Nu fii atat de crud. Relatia asta i-a distrus sufletul. Era o fata asa vesela, oamenii o cautau pentru zambetul si energia ei. Copiii o adorau. Acum, mi-e mila cand o vad cum mananca de frica sa nu moara, cum cauta sprijin pentru ca ii tremura genunchii. Cand imi povestea cu lacrimi in ochi, printre suspine de comportamenul lui, i-am spus: "E o arta sa stii cand sa renunti." "Nu, nu, e un baiat citit, isi va da seama ca ma raneste. E doar un copil." Nu pot sa cred ca am lasat-o sa se distruga.
Dra Acceptare vine in ajutor.
-Am sa o conving sa accepte ca aceasta intamplare a avut ca scop, maturizarea ei.
Intervine si Regasirea de sine:
-Am sa-i arat filmulete cu viata ei inainte de Marea Intalnire si-am s-o ajut sa se regaseasca.

3 comentarii:

Diana spunea...

Buna sa iti fie inima, scumpica mea! Uite, soarele e sus pe cer, ne mangaie cu ale sale raze, Dumnezeu ne-a ingaduit sa le vedem si azi si sa le simtim caldura, suntem sanatosi, cei dragi noua la fel sunt bine, asadar viata e frumoasa! Daca avem atat si nimci mai mult viata e frumoasa! Gandeste-te cati amarati sunt pe lumea asta, cate suflete ale nimanui ce se lupta pentru supravieturie pe un pat de spital, sau mai rau, aceia carora nu li s-a mai dat nici o sansa!
In putinul pe care il avem sa constientizam cat de mult ne iubeste cineva acolo sus! Iti simt tristetea cum parca da sa sparga ecranul monitorului si m-ai intristat si pe mine. Hai sa facem un exercitiu usor si sa ne gandim cat de privilegiati suntem!
Sunt mai mult ca sigura ca nimic nu e intamplator in viata si toate se intampla cu un scop, incearca sa te gandesti si tu la asta! Nu se merita sa pui suflet si sa te consumi pentru cineva care ti-a spus ca nu stie daca simte ceva pentru tine. Acel pentru care TU vei fi absolut totul, acela va fi persoana ce intr`adevar va merita.
Si mai gandeste-te si la aceste vorbe:
"Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi". Te pup si te imbratisez cu drag!

DOAR NOI spunea...

Sarut mana din suflet.
Da. Ai dreptate. Sunt intru totul de acord cu tine. Sunt o fata mai mult decat norocoasa. Ma simt iubita si privilegiata chiar. Am iertat dar nu pot uita cuvintele ce m-au ranit cu buna stiinta, cunoscand sensibilitatea mea prosteasca la cuvinte.
Timpul ma va vindeca.
Multumesc ca imi esti alaturi.

DOAR NOI spunea...

http://www.121.ro/content/mesajul_din_sticla/index.php3?cd=12&cm=05&cm_cal=05&cy=2009