sâmbătă, mai 16

Barbatii

Intr-un timp, credeam ca mi se intampla doar mie. Discutand cu prietene, colege, citind diferite bloguri, am constatat ca nu sunt o ciudatenie a naturii.
Ma intreb - si astept si raspunsuri de la cei care ma citesc- adesea:
- de ce, atunci cand esti intr-o relatie, alti barbati vor sa iesi cu ei la un suc?
- de ce, atunci cand ai nevoie de o incurajare din partea unui barbat, toti se dau la fund?
- de ce sunt lasi?
- de ce fug (ies) dintr-o relatie fara o explicatie?
- de ce sunt frustrati si razbunatori?
- de ce nu iti poate ura un La multi ani de ziua ta -mai ales ca el te-a parasit, cu lasitate, la telefon, spunandu-ti ca nu vrea sa fuga, dar are nevoie de liniste?
- de ce nu isi asuma responsabilitati, greseli si cuvinte?
- de ce apreciaza femeile vulgare?
- de ce sunt speriati de femeile istete si sensibile?
Raspunsul meu la aceste DE CE-uri este: nu mai exista barbati adevarati.

8 comentarii:

sara.alessia spunea...

nu esti singura...
ma gandesc ca am facut alegeri nepotrivite...am cautat acei baieti/barbatii despre care intuiam dinainte ca ma vor dezamagi...
sau poate ii inhibam prea tare, caci lor nu le plac femeile inteligente, mature, sensibile...
Un prieten mi-a spus ca ar putea avea o relatie cu mine cu conditia sa ma schimb putin, sa nu mai fiu atat de profunda, sensibila...
se cauta altceva, e adevarat...
ai senzatia ca trebuie sa devii o papusica,o marioneta, un trup...
eu am incetat sa cred! sau poate sa gasesc vreunul in varsta, de moda veche:)

DOAR NOI spunea...

Nu vreau sa fiu doar trup si sa par ca nu am minte. Nu pot sa imi traiesc viata in minciuna. Asa e felul meu. sa fiu sensibila la frumos, la cuvinte. Nu-mi place mitocania, nu-mi place sa fiu o femeie vulgara. As putea fii -cu mare efort-. Imi doresc dragoste si nu sex. Imi doresc maniere: sa fiu condusa pana acasa (nu sa fiu lasata in statia de autobuz, el plecand inaintea mea), sa prmesc o floare -nu un buchet- pentru ca sunt sensibila, sa mi se scrie un mesaj sau un mail dragut -care sa inlocuiasca scrisorile de dragoste... Nici nu cer bani, lux, masini,haine de firma,vacante de lux. Unii barbati isi merita soarta. Poate, intr-o zi, D-zeu ii va trezi la realitate. Mi-as dori sa isi doreasca o femeie pe care o pot cuceri mai greu, nu asa orice panarama care le pica in plasa.
Barbatii au decazut. Asta e clar.

. spunea...

cate intrebari familiare! fiecare insa are o multitudine de variante de raspuns... doar pentru ca sunt complicati. sunt singurele fiinte care au stari contradictorii in acelasi moment al existentei. dar exista si exceptii. conteaza sa nu iti pierzi increderea si sa ... iubesti sa iubesti ... exact cum ti-ai facut descrierea :) "sensibila la frumos"

ajnanina spunea...

draga mea, pur si simplu nu era el acela.

DOAR NOI spunea...

Crazy butterfly: da, iubesc ca sa iubesc, dar am sufletul distrus. Ca niciodata. sunt suparata pe mine. Incerc sa nu-mi pierd speranta. Multumesc pentru tot.
Ajnanina: Da...poate n-a fost el, dar nu tb sa-mi faca asta. De abia astept cursul de scriere creativa.Numai bine.

Anonim spunea...

test

Anonim spunea...

Sa ma fac avocatul diavolului? Tare mi-e pofta sa fiu rau! :D

P.S.: Ai vazut imi merge blogul exact cand incepusem sa ma mut pe wordpress...

cezar spunea...

1 - de ce, atunci cand esti intr-o relatie, alti barbati vor sa iesi cu ei la un suc?
R:instinctul de vinator al barbatului a ramas neomdificat din epoca de piatra.

2 - de ce, atunci cand ai nevoie de o incurajare din partea unui barbat, toti se dau la fund?
R: poate sint homo!!

3 - de ce sunt lasi?
R: defineste notiunea de las.

4- de ce fug (ies) dintr-o relatie fara o explicatie?
R: suporta - unii din ei - mai greu lacrimi si reprosuri.

5- de ce sunt frustrati si razbunatori?
R:si femeile sint la fel.

6 - de ce nu iti poate ura un La multi ani de ziua ta -mai ales ca el te-a parasit, cu lasitate, la telefon, spunandu-ti ca nu vrea sa fuga, dar are nevoie de liniste?
R:deja s-a linistit.

7 - de ce nu isi asuma responsabilitati, greseli si cuvinte?
R:sint iresponsabili si uituci.

8 - de ce apreciaza femeile vulgare?
R: pentru ca par (numai par, unele) mai accesibile.

10 - de ce sunt speriati de femeile istete si sensibile?
R:"Ce n-ai mai intilnit inseamna ca nu exista"; chestiile inexplicabile intotdeauna provoaca o stare de angoasa.