joi, mai 28

Am aflat...

Citind pe ici pe colo, am aflat ca azi e conferinta de presa a lansarii "Jurnalului" Oanei Pellea. Se desfasoara la orele 18, la Libraria Carturesti Verona. De abia astept sa o cumpar si sa o lecturez. Imi plac jurnalele. Oare de ce? De obicei nu-mi place sa ma bag in viata oamenilor. Eu povestesc destul de mult despre mine, dar am si secretele mele, intimitatea mea, bine ascunsa. Uneori imi vine sa o strig in gura mare, poate -asa cum eu invat din ceea ce citesc, in special lectiile de viata din jurnale - asa invata si altii de la mine. Dar, nu, inca nu am atins acel nivel de a fi exemplu. Desi, cat timp am stat la catedra, am fost model pentru cativa elevi.


Ca un biolog ce se "respecta", am aflat ca anul 2009 -deja suntem aproape in iunie - este anul Charles Darwin, autorul cartii "Despre originea speciilor"... aia cu lupta pentru supravietuire. Sa stiti ca nu rezista cel mai bun, ci cel care e mai rezistent, mai rau, mai dur. Asa ca... nu stiu ce sa mai inteleg din viata asta. Dar, ca o concluzie personala, cred ca, daca mancam sanatos, bine proportionat, avem sufletul curat si suntem impacati cu noi si cu ceilalti, avem toate sansele sa fim SUPRAVIETUITORI.
Voi ce ati mai aflat ca se intampla pe plan cultural anul acesta?

2 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

pai e si anul Haydn, duminica se implinesc 200 de ani de la moartea lui.

DOAR NOI spunea...

Multumesc. Am sa ascult Hayden.