joi, aprilie 30

Mini vacanta

Plec. In varf de munte. Eu cu mine, doua reviste si o carte. Am ales cu intentie sau intamplator :"Femeia sfasiata" de Simone de Beauvoir? Nu stiu. O agenda si un pix pentru a-mi nota trairile, amintirile ce nu-mi dau pace. Le scriu si ma eliberez. Le eliberez si pe ele. Nu isi mai gasesc locul. Imi spun ca nu am de ce sa le mai tin acolo. N-au fost niciodata ale mele. Au ajuns din greseala. Imi cer sa le gasesc un brad si sa le atarn ca pe globurile de Craciun.
Mai e putin si se termina. Toti vor fi multumiti. Toate isi vor gasi locul.

2 comentarii:

cezar spunea...

primavara, cind ploua, la munte.e "beton"; din Simone de Beauvoir, sincer, as lua Toti oamenii sint muritori. O carte cu un mesaj straniu si diferit de la om la om.

cauta si asculta Esarfa in dar, cu Baniciu (se potriveste ploii anuntate).

cit de tinara poti sa fii pentru o tristete atit de mare! aproape totul e abia la inceput...

DOAR NOI spunea...

Am ascultat "Esarfa in dar". Multumesc pentru propunere.
Sunt trista pentru ca oamenii mi-au luat bunatatea in ras...si mi-au sfasiat sufletul.