sâmbătă, aprilie 4

La coafor

Dai un ban dar stai in fata. Stiti expresia, nu? Sau, dai un ban, dar nu-l mai ai.
O buna prietena, ne cunoastem din liceu, are un salariu ce-i permite sa aibe fitze. Intr-o perioada am crezut ca disparitia dintre noi a ambilor parinti o face sa fie asa. Dar, nu este asta cauza. Asa e ea. Ii place sa epateze. Nu stiu cat reuseste, dar...alta e ideea acestui subiect. Coaforul, da?
Intr-o perioada, mergeam impreuna la un coafor de cartier, in zona Budapesta-Tineretului. La un moment dat, mi-a cerut sa ma interesez printre prietenele mele de un hair stylist. Am intrebat o alta prietena care, la ocazii speciale -nunti, botezuri- ea si prietenele ei aveau super coafuri- si am aflat un numar de telefon si un nume.
Pretul era de 4 ori mai mare fata de coaforul unde mergeam pana acum. Eu, una, nu-mi permit. Sunt mai zgarcita, recunosc.
Si-a facut programare cu doua saptamani inainte, i s-a cerut sa nu intarzie. Ok. Ajungem la 17.30 fix. Ora programarii. Se face sase. Nimic. La 18.30 o intreb: "Ar trebui sa plecam, nu?" Ne aude patronul si vine sa ne ofere ceva de baut. I-am zis ca ni s-a cerut sa fim punctuale si nu e corect. Ar trebui sa fie si ei punctuali si sa respecte ordinea programarilor, chiar daca se intarzie. Si-a cerut scuze, ne-a spus povesti despre afacerea lui, etc. I-am zis: "Noroc ca ne aflam in Postul Pastelui, altfel nu va iertam".
A fost o experienta pentru mine. Multi barbati care coafau. In nebunia si conceptia mea despre BARBATI ADEVARATI, nu mi se pare o meserie potrivita pentru un DOMN. Dar, am inteles ca, bucatarii, ginecologii, politicienii si, mai nou, hair stylistii cei mai buni...sunt BARBATI. Adevarul doare, dar trebuie spus.
Oricum...nu m-am simtit bine...cat am stat acolo sa-mi astept prietena. Aveam impresia ca toti acei barbati sunt gay. Imbracamintea, frezele lor, atitudinea, mersul...era ciudat. M-am linistit cand am iesit.
Trebuie sa precizez ca, rezultatul a fost EXCELENT. Noul look al prietenei mele a meritat asteptarea. Poate, pentru ea...eu nu mai calc pe acolo.
Ca sa vedeti ca banul suceste mintile oamenilor, va mai spun ca, si-a facut si botox la ochi -tratament pentru disparitia, temporara, a ridurilor. Niciodata nu am fost de acord cu aceste "imbunatatiri". Dar, nu ma luati in seama, sunt o ciudata.
Bucurati-va de viata!

Niciun comentariu: