miercuri, martie 4

Vreau

-o casa cu geamuri largi si pervaz lat;
-sa iubesc si sa fiu iubita;
-sa am timp pentru fiecare om special din viata mea...sa-l ascult;
-sa sar sotronul -chiar am unul desenat in curte;
-sa joc volei, badminton, sa ma plimb cu bicicleta; de ce nu si un Pacalici; ma multumesc si cu un Popa Prostu;
-sa fiu placuta pentru ceea ce sunt, ce daruiesc - fac si eu ce pot...chiar daca daruiesc putin, pun un strop din sufletul meu;
-sa fiu sotie si mama;
-sa ma sarut ca eschimosii; ha ha ha ...nu m-am putut abtine; bine bine...sa ma sarut si ca-n filme ha ha ha;
-sa rad cu o pofta molipsitoare;
-sa fiu ecologista...desi pungile biodegradabile sunt mai periculoase decat cele din plastic;
-sa invat din greseli;
-sa dansez cha cha;
-sa spun "Buna dimineata, soare" si el sa imi zambeasca, incalzindu-ma;
-sa daruiesc "tinerete fara batranete si viata fara de moarte"...

2 comentarii:

Rodica Botan spunea...

absolut tot ce vrei tu este posibil..."one day at the time"...

DOAR NOI spunea...

Da. Sper sa le indeplinesc..pentru a fii fericita eu si ceilalti din viata mea. Nu vreau sa fiu egoista.
Va imbratisez cu drag.