duminică, februarie 15

Teatru vs film

Spre rusinea mea nu sunt cinefila. Ma uit la filme doar daca ajung la cinematograf. Imi e greu sa dau bani pe un bilet la cinema, bilet ce echivaleaza cu unul la teatru, dar efectul produs asupra-mi nu e deloc acelasi.
Imi place mirosul de pudra, imi place sa simt respiratia actorilor. E cu totul altceva. E o alta lume. Nu se mananca floricele, e liniste, poti patrunde in "poveste".
Piese de teatru vizionate in ultimii doi ani -exercitiu de memorie:
- "Chirita of Barzoieni"
- "Biloxi Blues"
- "Soare pentru doi"
- "Poker"
- "Revizorul"
- "Alex si Morris" - cu Stefan Iordache
- "Cum gandeste Amy"
- "Colonia ingerilor"
- "Un tango mas"
- "Umbre de lumina"
- "Veronica se hotaraste sa moara"
- "Hangita"
- "De trei ori dragoste"
- "Burghezul gentilom"
- "Sambata, duminica, luni"
- "Noiembrie"
- "Straini in noapte"
- "Regina mama"
- "Sonata pentru saxofon si Eva"
- "Molto, grand' impressione"
- "Camerista"
- "Vinerea Verde"
- "Hipioti si bolsevici"
- si o piesa la Teatrul Evreiesc...al carui nume imi scapa...
Tinand cont ca teatrele au vacante de vara de 3 luni, si ca unele piese le-am vazut de doua ori...zic eu ca am vazut ceva teatru.
Am si cateva filme pe care le-am vazut de cateva ori:
"Pretty woman"; "A walk to remember"; "Love story"; "Dirthy dancing"; "Danseaza cu mine" cu Vanessa Williams; "Si baietii plang" cu Hillary Swank (cica seman cu ea); filmele de Craciun..."Pulbere de stele" cu Michele Peiffer; "Happy feet" -dragut...ecologist asa; "Povestea rechinului"...etc.

Niciun comentariu: