joi, februarie 5

Fotografia

Fotografiatul e o arta, nu? Eu asa cred. "Cate capete, atatea pareri."
Ma intorc in timp, si-mi amintesc ce greu era sa faci poze. In primul rand erai conditionat de numarul fotografiilor: 36. Parca. Apoi, stateai chinuit sa nu se voaleze filmul. In cele din urma, nu iti permiteai sa scoti toate pozele.
Cu aparatele digitale de azi, poti fotografia un rasarit de soare de 10 ori si sa le pastrezi pe toate sau pe cea mai reusita.
Tehnologia asta!
Incerc sa dau un sfat: fotografiati lucrurile frumoase cu ochii, imortalizati-le in suflet. (Aparatul foto are acelasi sistem de functionare ca ochiul).

2 comentarii:

Rucs spunea...

fain.
intr-adevar, chiar daca nu am apucat mult timp perioada aparatelor foto "normale"(ca nu stiu cum sa le zic altfel)..inca imi aduc aminte cu placere cum decurgeau etapele..cu filmul..cu developatul..etc

si cu toate astea..adorrr sa ma uit pe un album foto, sa il am si sa-l rasfoiesc..decat sa dau un click pe mouse si sa trec la a suta mia poza..

iti las un link cu poze facute de mine..acesta e profilul:

http://rucsa.deviantart.com/
iar galeria o poti vedea aici:

http://rucsa.deviantart.com/gallery/

vizionare placuta.

DOAR NOI spunea...

Felicitari! Imi plac la nebunie. Esti o fata extrem de sensibila si talentata.
Succes! Tine-o tot asa.