vineri, februarie 13

Contract cu barza

E o sintagma de-a mea, care imi place la nebunie. Sunt mai mult decat convinsa ca, bebelusii sunt adusi de barza. Va jur ca am vazut cu ochii mei, 2 berze la maternitatea din Giulesti, "Panait Sarbu". Stateau si priveau pe cos, sa verifice daca pruncii au ajuns, fiecare, la mama care trebuie. :)
Anul trecut, o buna prietena din liceu, imi spunea ca vrea sa ramana insarcinata anul asta. Azi e ziua ei. O sun. Ii urez una, alta si semnarea rapida a unui al doilea contract cu barza. Rade si-mi spune: "L-am semnat! De doua saptamani!" Deci...se poate. Vedeti?!
Hai...curaj! Abonati-va. Tocmai vin in tara, acum cu primavara. Sa-mi spuneti si mie ce clauze trebuiesc respectate, cuvinte de inceput, cuprins si incheiere...etc. Imi iau angajamentul ca in perioada de 9 luni de la semnarea contractului pana la concretizarea lui voi face urmatoarele: voi citi foarte mult; voi asculta muzica clasica; voi face miscare; voi manca sanatos. Atat deocamdata...

Niciun comentariu: