sâmbătă, ianuarie 31

Ce-am facut azi

Am avut momente in care am zis ca blogul meu e plin de lucruri minore, ridicole, fara sens. Azi, neavand chef de nimic, am inceput sa citesc bloguri. Am sarit dintr-unul in altul. Unele, extrem de filozofice...mi-au placut. Altele, adevarate jurnale cu lucruri mult mai banale ca cele relatate de mine. Am gasit blogul unui profesor de romana din scoala generala unde am invatat. Mereu l-am apreciat pentru modul in care isi facea meseria. As vrea sa cred ca am fost macar 0,5 % de dedicata profesiei asemenea lui.
Azi:
-m-am inscris voluntar in fundatia MaiMultVerde (sper sa fac ceea ce trebuie, adica sa-mi fac datoria);
-mi-am vopsit firele de par alb -devenise un stres (colegii ma intrebau daca am suferit vreun soc; credeau ca nu vad bine si ca imi straluceste parul :) );
-am citit poeziile Elenei Marinescu;
-am aflat ca zilele astea a fost ziua Oanei Pellea (LA Multi Ani! asa pe ascuns...dar stiu ca, gandurile bune sunt duse de ingeri acolo unde trebuie).

3 comentarii:

Iama spunea...

Auzi? M-as duce si eu la vopsit si sunt d-ala care sta cuminte pe scaunel... dar daca firele mele au patru milimetri cum s-or descurca sa le prinda pe cele albe si sa le dea cu vopsea? Am sanse? :)

DOAR NOI spunea...

Incercarea moarte n-are. :))

anna spunea...

Iama,sa nu te vopsesti ca Anna te place asa grizonat.Da,IUBIRE?Lasa fetele care mai au putin pana la glorie sa se vopseasca...apropos de 32 ani.