vineri, ianuarie 23

Ajutor!!!

Niciodata nu mi-a placut snobismul si nici sa ma dau mare cand n-am cu ce. E greu sa spui "Nu stiu", dar e mai bine decat sa indrugi verzi si uscate pe un anumit subiect, despre care habar nu ai.
Eram la toaleta si aud discutie intre colege: "Sunt asa racita...simt o racaiala pe gat". (Toate bune). Cealalta:" La nivelul sternului,nu? Asa pe os." (Am zambit...savanta discutia).
Asa mult mi-ar fi placut sa stiu totul, sa nu fiu nevoita sa intreb niciodata, dar nu se poate. Chiar daca esti polivalent, de fapt e o impresie sau o cultura generala peste limita.
"Daca taceai, filozof ramaneai" e un proverb atat de adevarat. Inainte de a ne da cu parerea, hai sa gandim de 2 ori.
O alta problema este aceea a ticurilor verbale. Am capatat atatea, incat ma abtin sa vorbesc. Exemple: "asta e", "sar'na", "frate", "stii", "in fine".... Ajutor!!!
Sa nu mai discutati cu mine, daca nu renunt la ele.

Niciun comentariu: