duminică, noiembrie 16

Colectii si colectionari

Am inceput prin a colectiona vise. Vise frumoase, despre succes, apreciere, iubire eterna, ca-n povesti. Unele s-au adeverit. Altele sunt prea "inalte" pentru a putea fi atinse. Am devenit mai severa in selectia lor si am invatat, ca trebuie sa fac si compromisuri pentru indeplinerea altora.
Exista cineva care sa nu fi colectionat ceva in viata sa? Nu stiu... scrisori de dragoste, timbre, vederi etc.
Cand am devenit profesoara, am inceput colectia de pixuri si stilouri -instrumente valoroase in aceasta profesie - si felicitari primite cu diverse ocazii de la elevi. Imi amintesc -acum cu amuzament - cat am plans cand am decis sa plec din invatamant si nu stiam ce voi sa fac cu stilourile atat de frumoase, atat de "incarcate" emotional. Doamna directoare, mi-a zis:"Scrie-ti memoriile!" Adevarul ca, am atatea amintiri frumoase din acei ani...
Am descoperit placerea de a calatori. Asa am adunat cateva zeci de vederi.
Apoi, am fost nevoita sa ma inscriu la doctorat pe o tema foarte interesanta -zic eu- si am devenit colectionara de iconite...in general pe lemn.
Vorbind cu diverse persoane, am aflat ca fiecare a fost sau este colectionar de ceva:
- creioane .... si am postat si o friumoasa poveste a creionului ce are o adevarata "personalitate";
-brichete ...
-brose
-lumanari
-reviste auto
-sosete
-ceasuri
-lingurite
-magneti
-pipe
-trabucuri
Etc.
Astept cu mare interes sa-mi spuneti ce colectionati voi.
O zi cu liniste si intelegere.

2 comentarii:

verasimo spunea...

Am inceput si eu de ceva vreme sa colectionez vederi.Chiar imi place acest lucru ..descoperit mai tarziu...poate cu timpul voi colectina si alte lucruri..:))

DOAR NOI spunea...

http://www.121.ro/content/mesajul_din_sticla/index.php3

vink, 25.11.2008 09:56:13
Eu am ramas la stadiul de a colectiona vise. Visul ca imi voi putea construi o cariera, visul ca imi voi intemeia o familie, visul ca voi deveni mama, dar mai ales visul ca mama va fi langa mine sa vada toate aceste schimbari din viata mea. Multa sanatate la toata lumea!


--------------------------------------------------------------------------------



tristesse, 25.11.2008 13:55:52
eu colentionez sticle de parfum, am cam 500 de exemplare, unele care nu se mai fabrica astazi, sunt minunate dar greu de intretinut.
mama colectioaneaza pahare de bere
sora mea are o colectie de miniaturi de sticlute de parfum, sunt ft ft dragute



--------------------------------------------------------------------------------



bububibi, 25.11.2008 14:48:26
Si eu colectionez vise... visez mereu... cu ochii deschisi
Din celalalta categorie am colectionat monede vechi si cartele telefonice.
O zi buna sa aveti!


--------------------------------------------------------------------------------



alex75, 25.11.2008 17:30:08
Eu colectionez timbre, monede si bancnote, cartele telefonice, calendare de buzunar. Fara sa vreau am o colectie de pixuri pe care are grija mama sa mi-o completeze...Uneori mai adaug si eu citeva de pe la expozitiile la care merg.
Mai colectinez tot felul de reviste si albume pentru piticul meu, dar si reviste pentru "mami". Imi mai place sa am colectii de carti, romane sau "utile pentru casa". Am mai colectionat servetele, creioane si stilouri. Am o colectie de ziare "revista magazin" si "paranormal" pe vreo citiva ani.
Dar de 1 an si 9 luni colectionez imagini cu piticul meu. Nu ma refer la poze. Nu intotdeauna reusesc sa fiu cu aparatul pregatit. Il privesc si ma intreb cind a trecut acest timp...