miercuri, octombrie 15

Sensibilitate de toamna

Primavara…Un mugure mic, de-un verde crud, inmiresmat, plin de clorofila - pigment prieten bun cu lumina, se intinde si incepe sa rada, pocnind pic cu pic. Apare o frunzulita, apoi o frunza tanara frumoasa…ce cauta razele soarelui.

Frunzele…sunt atat de variate! O gama extrem de larga de forme si culori. Sunt atat de prietenoase! Vara, un anotimp torid, cu multe ifose, este anotimpul cand frunzele devin prietene cu oamenii ferndu-I de ploaie sau de soarele arzator.

Frunzele sunt adevarate minuni pentru sanatatea oamenilor… ii scapa de boil si le intareste organismul.
Toamna, frunzele se pregatesc de plecare. Isi schimba culoarea, devin pastelate si formeaza adevarate covoare…calde, pufoase, frumos mirositoare.

De dimineata, o frunza s-a prins de piciorul meu si a mers in pas cu mine. La un moment dat, vazandu-mi tristetea, a prins grai, spunandu-mi: “Nu fi trista. Doar stii foarte bine, viata este un ciclu. Crezi ca eu nu sunt trista ca plec de aici? Dar asa e facuta viata: cu bune si cu rele, frumos si urat, nou si vechi. Dupa rau, vine si bine! Zambeste….ai un zambet placut. Oamenilor le face bine sa vada chipuri zambitoare. Sa privesti viata din toate unghiurile si sa inveti din fiecare intamplare. Viata e frumoasa, dar trebuie sa o simti . Si nu uita: priveste suratele mele in primavera ce va sa vie! Ai grija de ele…mangaie-le usor cand iti ating parul…sunt atat de bucuroase cand faci asta. La revedere, fata draga!”

Am zambit…viata se ascunde in lucruri atat de minunate, pe care nici nu le luam in seama.

Asa ca, uitati-va in jurul vostru si ascultati cu atentia cand auziti voci care nu stiu de unde vin…pot fi pasari, fluturi, nori, ingeri, raze de soare… Visati… se merita! Viata e atat de frumoasa!

11 comentarii:

elena spunea...

draga mea, ma bucur ca te-am descoperit pe aici, acum am sa fiu prezenta.... pupici

Anonim spunea...

https://www.facebook.com/carmen.elst/posts/950423555020474

buna ziua, a gasit o parte din scrierea dumneavoastra in aceata pagina de facebook
o parte din text este furata si semnata de alta peroana
cred ca este normal camd postam citate din scrierea altora sa mentionam autorul.
verificati acest link pe care l-am scris mai sus

DOAR NOI spunea...

Anonim:

Multumesc mult! Asa este! Am luat masuri!

Anonim spunea...

Cu drag!!

Anonim spunea...

Cu drag !!

DOAR NOI spunea...

Anonim:

S-a suparat! Mi-a blocat accesul la pagina de facebook, ca sa poate publica ce doreste! Asta e!

Anonim spunea...

Puteti sa intrati de pe alt profil fb :-)
plagiatul se pedepseste, sa zica 'mersi' ca nu v-ati suparat vazand ce a facut
doar ghilimele daca punea, era bine
dar culmea!! se semneaza cu numele ei.
ea nu cunoaste gramatica romana, e atat de clar ca postarea este copiata si nu scrisa de ea

DOAR NOI spunea...

Anonim:

Mi s-a mai intamplat! :)
Am mustrat-o si acuzat-o de furt intelectual. Crezand ca daca mi-a blocat accesul la pagina ei de FB a rezolvat problema, sa ii fie rusine.
Exista un Dumnezeu! :)
Daca sunt "copiata" asta inseamna ca am talent! :))

Va multumesc!

DOAR NOI spunea...

Anonim:

In partea dreapta a blogului sunt cartile mele pentru copii. Claudia Groza (autoare) si casatorita, Claudia Lizica Lazar.

Va astept sa cititi si de ce nu?, sa comandati o poveste personalizata pentru cineva drag (copil mic sau copil mare).

sanatate si bucurii!

Anonim spunea...

Multumesc frumos!!

DOAR NOI spunea...

Anonim:

Cu drag!