sâmbătă, decembrie 29

Țeluri pentru 2019

Îmi doresc ca Noul An să aducă sănătate nouă și lumii întregi. Citesc zilnic pe facebook despre oameni bolnavi, majoritatea în lupta cu năpraznicul cancer, dar și autism sau alte boli. Așa că, dă Doamne sănătate tuturor! 
Apoi, bunătate să fie, cum era acum muuuulți ani, când oamenii se ajutau necondiționat, își împărțeau bucata de pâine și cana cu ceai. 
Aș mai vrea o dilatare a timpului sau o bună, dar foarte bună organizare. Să spun NU la ce nu trebuie să fac. 
Îmi doresc prezență de calitate în viața celor dragi.
Îmi doresc proiecte frumoase, inspirate, propuse de oameni cu suflet luminos. 
Îmi doresc Bucurii și Curaj, acestea sunt cuvintele pentru 2019.
Aș mai dori câteva cursuri de dezvoltare personală, teatru și multe lecturi.
Dacă timpul și inspirația îmi devin buni prieteni îmi doresc să scriu trei cărți pentru vârste diferite, care să se bucure de o primire formidabilă și de un succes răsunător, îndrăznesc să visez la internațional. 
Apoi, vreau weekend-uri cu multe plimbări, descoperirea unor locuri noi (cel puțin pentru copiii mei) și multă mișcare. 
Să fie un an minunat cu sănătate și multe rugi ascultate, cu fapte bune și binecuvâtări! 

LA MULȚI ANI FRUMOȘI, VESELI, SENINI, JUCĂUȘI, ÎNȚELEPȚI ȘI SĂNĂTOȘI! 

Mulțumesc celor care încă îmi mai citesc blogul, acest colț de suflet!

Niciun comentariu: