luni, august 26

Cărți noi

Am scris o carte despre mine ca mamă, tot ce am trăit și am pierdut manuscrisul.
Acum, nu știu dacă este un semn să nu o scriu sau nu era varianta bună?! Să o iau de la început? 
Voi ce gen de carte ați dori să citiți? Ahh... am greșit întrebarea: ce gen de literatură sau subiect ași dori / mă vedeți capabilă să scriu?
Până una alta, vă spun că am mai scris o carte pentru copii și mai am câteva date la ilustrat.  
În septembrie apare volumul 2 din „Întâmplările detectivului Curios” la editura Nomina. 
Îmi e tare dor de voi, de întrebările și comentariile voastre.
Mi se pare că am căzut într-o altă lume, departe de oameni. Am intrat în lumea mămicilor antreprenor, mămicile care lucrează de acasă cu drag și spor! 
Îmi doresc să devin foarte organizată și să am timp de scris, de citit, dar și să duc la bun sfârșit cursurile la care m-am înscris online. 
Mă puteți urmări pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/calatoriacartilor sau https://www.facebook.com/scriucudrag
Îmi e dor de ieșiri la lansări de carte! 



Niciun comentariu: